Alacant – Alfonso X
Cerrado TemporalmenteC/ Alfonso X el sabio nº 7, Local, Edificio Suiters
Restaurant Italià Alacant – Alfonso X
*Tancat temporalment*
Informació addicional
La Màfia se sienta a la mesa Alacant Alfonso X es troba ubicat a peu de carrer i compta amb dues plantes. Utilitza la teva targeta regal en aquest restaurant de La Mafia.
El teu nou restaurant italià al centre d’Alacant
Vine a conèixer el nou restaurant italià de La Mafia en ple centre d’Alacant, al costat de l’avinguda Jaime II, davant del Mercat Central i a uns pocs passos del Teatre Principal. El nostre local, de dues plantes, es troba en el renovat Edifici Suiters, i compta amb una sofisticada decoració pensada perquè visquis una plaent experiència, més enllà de la nostra deliciosa cuina italo-mediterrània.
Amb capacitat per gairebé 150 persones, és ideal per a dinars i sopars en grup i, per descomptat, perquè vinguis en parella o de forma individual a degustar la nostra nova carta, basada en el concepte de #PiacereOriginale. De nord a sud d’Itàlia, podràs descobrir plats elaborats amb ingredients italians d’alta qualitat, privilegiant la Denominació d’Origen del país. El resultat són elaboracions exclusives i innovadores que només podràs tastar a La Mafia i una selecció de plats típics, com carpaccio, risotto, una àmplia varietat de pastes i salses i fins i tot una vintena de pizzes. Complim la nostra àmplia oferta amb carns, peixos, receptes al forn i, com no, una deliciosa selecció de postres!
Descobreix el nostre restaurant italià al costat del Mercat Central d’Alacant
El nostre restaurant es troba molt a prop del Mercat Central d’Alacant, a l’Edifici Suiters. Reserva amb nosaltres per al torn de dinar o sopar i no et quedis sense provar la nova carta, que inclou les nostres propostes estrella Top Originale i una àmplia varietat de plats de la gastronomia italiana que podràs tastar al nostre restaurant pizzeria. Complementem la nostra proposta culinària amb un excel·lent servei i un ambient i decoració cuidats fins al més mínim detall, amb l’objectiu que sentis i gaudeixis Itàlia a la teva taula.
Veure CartaAlacant – Alfonso X