Saragossa – Puerto Venecia
Travesía de los Jardines Reales, 7. Zona Terrazas
Restaurant Italià Saragossa – Puerto Venecia
Dilluns a dijous: 13:00 – 17:00 i 20:00 – 23:30
Divendres: 13:00 – 00:30
Dissabte: 12:15 – 00:30
Diumenge: 13:00 – 23:30
Busques llocs per menjar a Puerto Venecia, Saragossa? Estàs d’enhorabona! Un dels millors restaurants italians de Saragossa obre un local en aquest centre comercial. Sí, a La Mafia se sienta a la mesa sumem un nou restaurant italià a Saragossa, aquesta vegada a Puerto Venecia. Ens trobaràs a la Travesía de los Jardines Reales, número 7, situats a la zona Terrazas d’aquest centre comercial. Gaudeix del millor italià de Saragossa després d’una jornada de compres!
Som un dels millors restaurants italians de Saragossa perquè treballem amb matèries primeres de màxima qualitat. Per començar, ens agrada seleccionar amb cura tots els ingredients, molts amb Denominació d’Origen Italiana o Indicació Geogràfica Protegida. A això s’hi suma la passió i el coneixement. Una combinació d’innovació i tradició a la cuina que dona com a resultat plats deliciosos i autèntics. En aquest restaurant italià a Saragossa treballem la cuina d’autor. Descobreix els nostres Top Originale i Top Tradizionale, ideals per compartir!
A més, la nostra carta està plena de propostes suculentes. Des de diferents tipus de pasta (és clar!) elaborada al nostre propi obrador fins als nostres irresistibles dolci. Al nostre italià de Saragossa no sabràs per què decidir-te: arrossos, plats al forn, amanides, antipasti, carns, peixos… Tot un festival de sabors t’espera!
Així que ja ho saps: per menjar a Puerto Venecia, escull La Mafia se sienta a la mesa i encerta segur.
Veure CartaSaragossa – Puerto Venecia
Reserva la teva taula
La Mafia se sienta a la mesa en Saragossa – Puerto Venecia
On menjar a Puerto Venecia? Vine al nostre restaurant italià amb terrassa
Som un dels millors restaurants de Puerto Venecia per moltes raons. No només per la nostra cuina. A La Mafia se sienta a la mesa, a més de dissenyar plats boníssims i innovadors, hem pensat el local amb detall i afecte. Perquè cuidem el contingut, però també el continent. Volem que mengis bé en un lloc agradable i acollidor.
Per això, la nostra experiència va més enllà d’aquesta sorprenent cuina italiana a Saragossa. El nostre restaurant de Puerto Venecia et transportarà al mar Tirrè, concretament a la meravellosa costa Amalfitana, a través dels colors, les textures i un ambient únic. A més, el nostre equip professional t’ajudarà a gaudir d’aquesta experiència i a voler repetir.
Enamora’t del nostre restaurant italià a Puerto Venecia, Saragossa. Vine, descobreix la nostra reinterpretació de la gastronomia italiana i enamora’t d’ella.
Altres restaurants propers
Restaurant Italià en Saragossa – Plaça Aragón
Plaza Aragón, nº 3
976 227 915zaragoza.centro@lamafia.esDilluns a Dijous: 13:00 – 17:00 i 20:00 – 23:30
Divendres i Dissabte: 13:00 – 00:30
Diumenge: 13:00 – 23:30
Horari especial:
Vespres de festiu: 13:00 – 17:00 i 20:00 – 23:30
Festius: 13:00 – 17:00 i 20:00 – 23:30